|
|||
|
|||
【Min Min 敏敏】☞ Slim, Athletic Body Ger With SUPERB BBBJ & Massage Skill ☜
UncleTiko's Database: Name: Min Min 敏敏 Age: 23 Attitude: Service Oriented. Willing To Serve & Please Body: Athletic Body, Slim & Shapely Boobs: Natural 34B Height: 163cm Weight: 45kg Looks: Sexy Look. Looks Like Those Young OL In CBD Area Language: Chinese Only. Sorry To Other Race Bros Location: North What Services Will She Provides: 1. Auto Roaming : Whole Body Allow - You Will Be Allow To Caress Her Whole Body During The Session. Please Be Gentle 2. Shower Together : 陪你洗澡 - Before & After Session 3. Whole Body Oil Massage 专业全身推油 - Strong Yet Soothing. It Helps To Relieve Your Body Tension & Loosen You Up 4. Chinese Style Massage & Shiatsu: 中式按摩和指压 - Good Strength & Hardworking. Great Execution Of Massage Techniques On All Acupoints 5. Kneeing Back Massage : 跪背 - Use Her Knees To Massage Your Back. Feel The POWER & Total Relaxation After This 6. Head, Neck & Shoulder Massage 头,颈,肩部按摩 - Don't Missed This If You Had A Hard Day At Work! Good For Releasing Your Tense Veins & Heavy Head 7. Catbath & BM 慢游/波推 - Lick Your Tits While Giving You Sensational HandJob. She Will Be FULLY Naked During This 8. Deep Throat BBBJ : 深喉口交 - Her Expertise! Indulge In Her POWER BBBJ & Be Blown Away! 9. Prostate Treatment 前列腺保养 - Helps You To Massage The Accupoints Around Your Bladder Area To Promote Better Release Of Your Sperm! 10. Juagen 抓根 - Your Manhood Treatment To Promote Better Sexual Life 11. HDLY 海底捞月 - Let Her Tease Your Balls Playfully and Your Precious Will Rocket Sky High 12. HandJob 打飞机 - Your Happy Ending. Feel The Power Of Her Sexy-ness While She Catbath & Wank Your Precious Away~ HIGHLY Enjoyable 13. Girlfriend Element 女朋友感 - Strong GFE, Sweet Like Your GF What She Don't Do: Services Not Listed Above. Other Intimacy Depends ON Your Chemistry With Her. Her Damage: $90, One Massage Package With Two HandJobs, 60 Minutes Or $130, One Massage Package With Two HandJobs, 90 Minutes »»» Large Cozy Room With Attached Shower INCLUDED ««« Her ☎ : 8435 8954 Read Her Massage Reports Here Quote:
|
|||
|
|||
Night Time Uncle Bump
|
|||
|
|||
Goodnight Tiko Bros
|
|||